ضرورت توجه به ایمن سازی نقاط حادثه خیز بزرگراه اهر_تبریز
ضرورت توجه به ایمن سازی نقاط حادثه خیز بزرگراه اهر_تبریز
فرمانده پلیس‌ راه اهر- تبریز بر ضرورت توجه به ایمن سازی برخی نقاط حادثه خیز این بزرگراه تاکید کرد و گفت: با ارتقای جاده اهر_تبریز به بزرگراه و افزایش آمار تردد خودروها در این مسیر باعث بروز حوادث رانندگی و تلفات جانی نیز خواهد شد که لازم است نسبت به ایمن سازی این بزرگراه اقدام جدی صورت گیرد.

 سرگرد ناصر پاشایی، شنبه سوم دیماه، در جمع مسئولان شهرستان اهر افزود: با توجه به آماده سازی بزرگراه اهر_ تبریز بعد از گذشت چندین سال از آغاز پروژه هنوز نسبت به ایمن سازی دوربرگردان های این بزرگراه اقدامی نشده است و لازم است هرچه سریع تر مسئولان ذیربط و خصوصا راه و شهرسازی به ایمن سازی این محور رسیدگی جدی نماید.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی منطقه ارسباران و شهرستان اهر افزود: این محور مواصلاتی به دلیل همجواری با مناطق گردشگری دو استان آذربایجان شرقی و اردبیل یکی از پرترددترین و حادثه خیزترین محورهای استان می باشد که این امر باعث افزایش آمار تصادفات و حوادث جاده ای در این مسیر شده است.

فرمانده پلیس‌ راه اهر- تبریز همچنین افزود: برای حفظ ایمنی و جلوگیری از هرگونه حادث رانندگی در مدارس حاشیه جاده های منطقه ارسباران در همه این مدارس اقدامات ایمن سازی انجام شده است.