افزایش مصدومان انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر به ۶۵ نفر
افزایش مصدومان انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر به ۶۵ نفر
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی با اشاره به وقوع انفجار و آتش‌سوزی در یک کارخانه رنگ‌سازی در شهرک سلیمی، گفت: طبق آمار اولیه، ۵۰ نفر در این حادثه مصدوم شدند.

حمید منجم، دوشنبه، پنجم دیماه، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۲:۴۲ امروز حادثه انفجار کارخانه رنگ سازی در آذرشهر، شهرک سلیمی، صنایع اطلس فوم سهند، گزارش و بلافاصله تیم‌های امدادی هلال‌احمر به صحنه حادثه اعزام شدند.

منجم گفت: سه تیم شامل ۱۵ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر از شهرستان آذرشهر و شهر ممقان به همراه دو دستگاه آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شده اند. عملیات اطفاء حریق توسط تیم های آتش نشانی ادامه دارد.

وحید شادی نیا،سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در تازه ترین اظهار نظر در گفت‌وگو با ایسنا با بیان این‌که این حادثه ساعتی قبل روی داد و تعدادی از مصدومان با آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌ اعزام شدند، گفت: ۱۲ نفر در محل تحت درمان سرپایی قرار گرفته و مابقی مصدومان به بیمارستان منتقل شدند.

وی ادامه داد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه آمبولانس اتوبوسی در حال ماموریت و امدادرسانی در محل هستند. این حادثه آتش‌سوزی در شهرک شهید سلیمی آذرشهر رخ داده است؛ علت حادثه در دست بررسی است.

افزایش مصدومان انفجار کارخانه رنگ‌سازی در آذرشهر به  ۶۵ نفر

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی در آخرین اظهار نظر گفت: تعداد کل مصدومین حریق در کارخانه ۶۵ نفر بوده که تحت اقدامات اورژانس قرارگرفتند؛ از این تعداد ۲۲ نفر درمان در محل و مابقی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: از کل مصدومین انتقالی به بیمارستانهای اسکو و آذرشهر تعداد ۲۴ مصدوم به بیمارستانهای تخصصی تبریز اعزام شد.

شادی نیا، گفت: تعداد ده دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲۵نیروی عملیاتی و خودروی فرماندهی  عملیات امدادرسانی را انجام دادند.