طرح خیرات نان در آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد
طرح خیرات نان در آذربایجان شرقی آغاز به کار کرد
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از آغاز طرح خیرات نان همزمان با عید قربان در 31 استان کشور خبرداد و گفت: در قالب این طرح خیرین و مردم مبالغی را به نان نیازمندان اختصاص می‌دهند و کارت‌های نان شارژ و در اختیار مددجویان قرار داده می‌شود.

حبیب‌الله آسوده پیش از ظهر امروز در همایش نذر قربانی که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه رسالت کمیته امداد وصل کردن خیرین به نیازمندان، حمایت ویژه از محرومان و توانمندسازی آنان است، اظهار کرد: جامعه‌ای که در آن خیر و احسان حول محور امام جاری باشد یکپارچه و شکست ناپذیر است.

وی ضمن تقدیر از مشارکت رسانه‌ها در طرح نذر قربانی عنوان کرد: مدیران استان‌های صدا و سیما و مسئولان ملی این نهاد در عرصه فرهنگ‌سازی خیر و احسان جلوتر از مسئولان کمیته امداد حرکت کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه گوشت‌های قربانی در میان نیازمندان توزیع می‌شود، گفت: این نیازمندان نیستند که گوشت قربانی را از خیرین دریافت می‌کنند بلکه خیرین هستند که به نام امام زمان(عج) وظیفه خدمت به نیازمندان را انجام می‌دهند و جلسه امروز هم جلسه تقدیر از خیرین نیست بلکه جلسه احسان و نیکوکاری و تقدیر از جایگاه نیازمندان و اکرام آن‌هاست.

وی با بیان اینکه طرح خیرات نان نیز امروز با نام امام زمان(عج) در سطح کشور آغاز به کار می‌کند، تصریح کرد: خیریه‌ای در سطح کشور خیرین نان را گردهم آورده است و کمیته امداد هم در کنار این خیریه قرار گرفته است تا بتواند طرح خیرات نان را در سطح ملی اجرایی کند و توسعه دهد؛ در این طرح خیرهای مردم برای نان‌رسانی به نیازمندان جمع‌آوری می‌شود.

آسوده تصریح کرد: امیدواریم با عنایت امام زمان(عج) شرایط مطلوب‌تری در طرح نذر قربانی داشته باشیم و بتوانیم مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی، مساجد و دستگاه‌ها و نهادها را به صورت گسترده‌تر پای کار بیاوریم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) خاطرنشان کرد: کمیته امداد راهبری خیر و احسان کشور را بر عهده دارد و در این راستا همه ظرفیت‌ها را بسیج کرده است تا بتواند در کمک به نیازمندان گام‌های مطلوبی بردارد.