حمایت از نصرتی در مقابل بازیکن سالاری
حمایت از نصرتی در مقابل بازیکن سالاری
مدیریت ضعیف در باشگاه پر طرفدار تراکتور در لیگ بیست و یکم همچنان ادامه دارد.

باشگاه تراکتور از ابتدای فصل تاکنون شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته و جایگاه تراکتور در جدول لیگ برتر گواه این ادعاست. مالک باشگاه چندین ماه در تبریز حضور نداشت و تغییرات مدیریتی پشت سرهم و از طرفی تغییرات در کادر فنی تراکتور و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات دست به دست هم داد تا فصلی کابوس وار برای تراکتور رقم بخورد.

در هفته های گذشته بالاخره سرمربی امتحان پس داده ای سکان دار تراکتور شد و ارتوغرول ساغلام با همراهی کمک هایش وارد تبریز شدند و محمد نصرتی نیز به عنوان دستیار ایرانی در کنار ساغلام قرار گرفت.

تغییراتی که در راستای خواسته هواداران تراکتور بود و نوید امید روزهای بهتر برای تیم و باشگاه را می داد. اما متاسفانه حواشی که از اول فصل گریبان گیر باشگاه بود بعد از تقویت کادر فنی نیز ادامه داشت. علی دشتی یکی از بازیکنانی که عملکرد چندان درخشانی هم در تیم نداشت با مطرح کردن مسائل مالی باعث حاشیه سازی در باشگاه شده و محمد نصرتی را علت اخراجش از تیم عنوان کرد.

امری که محمد نصرتی در لایو اینستاگرامی تکذیب نمود و تاکید کرد؛ علی دشتی به دلیل بی نظمی در تمرینات و تکرار این امر از طرف خود ساغلام کنار گذاشته شده است.

حاشیه ای که تا بعد از بازی با آلمینیوم اراک ادامه داشت و برخی از سودجویان که منافعشان از باشگاه قطع شده، انگشت اتهام را به سوی محمد نصرتی گرفتند تا او را باعث و بانی باخت تراکتور معرفی کنند.

هوادار هوشیار تراکتور بایستی این قطعات را همچون پازل کنار هم بچیند تا متوجه باشد با ورود نصرتی به کادر فنی منافع چه کسانی به خطر افتاده که با این همه هجمه  روبرو شده درحالی که نقش نصرتی در کادرفنی فقط در حد دستیاری است و چیزی غیر از اجرای دستورات سرمربی نمی تواند باشد.

از طرفی ساغلام و همه دستیارانش و همینطور محمد نصرتی در مدت زمان دو هفته ای که تیم را تحویل گرفته اند فقط در حد شناخت بازیکنان فرصت داشته اند و انتظار معجزه در این مدت کم، دور از انصاف است.

 

  • نویسنده : مریم چرخ انداز