دریافت گواهی استاندارد بین‌المللی توسط موسسه خیریه ابرار قائم
دریافت گواهی استاندارد بین‌المللی توسط موسسه خیریه ابرار قائم
موسسه خیریه ابرار قائم تبریز در گردهمایی سالانه موسسه از سند گواهی استاندارد بین المللی کسب شده توسط این موسسه رونمایی کرد.

بوراپرس؛ موسسه خیریه ابرار قائم در راستای ایجاد شفافیت مالی و عملکردی و جلب اعتماد خیرین، بعد از دو سال تلاش موفق به اخذ گواهی استاندارد بین المللی از شرکت اس جی اس شد.
خیریه ابرار قائم اولین موسسه خیریه خارج از پایتخت و چهارمین موسسه خیریه در کشور است که توانسته است، گواهی استاندارد بین المللی دریافت کند.
همچنین در حال حاضر ابرار قائم تنها خیریه فعال در حوزه ای غیر از حوزه سلامت است که موفق به دریافت این نشان استاندادر شده است.
طبق این دستآورد، عملکرد مالی و اجرایی موسسه وتمامی فرآیندهای جاری موسسه در دوازده سر فصل   و ٩٩ دیمانسیون مورد بررسی قرار گرفته و آمار و اطلاعات تمامی این مراحل نیز در دسترس خیرین قرار می گیرد.
سند گواهی استاندارد، در جریان گردهمایی سالانه موسسه خیریه ابرار قائم، توسط نمایندگان هیات مدیره و هیئت امنا آقایان  حاج مجید سارخانی ، مهندس عباس کرگانی، حاج جواد کنعانی زاده و مدیر عامل موسسه، دکترخلیل ساعی، رونمایی و امضا شد.

گفتنی است، شرکت SGS یکی از موسسات بین المللی است که اقدام به بررسی و ارائه گواهی استاندارد به موسسات خیریه می کند و دریافت این گواهی استاندارد به منزله شفافیت مالی و عملکردی موسسه به منظور جلب اعتماد عمومی، محسوب می شود.