عزم جدی شورای ششم برای مقابله با آقازاده سالاری
عزم جدی شورای ششم برای مقابله با آقازاده سالاری
هفدهمین جلسه علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز صبح روز یکشنبه، ۴ مهرماه، با حضور رئیس و اعضای شورا و همچنین سرپرست شهرداری تبریز در عمارت ساعت تبریز برگزار شد.

رسول برگی، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تبریک هفتم مهرماه روز ایمنی و آتش نشانی گفت: در بازدیدی که از ایستگاه‌های آتش نشانی داشتم، شاهد بودم که مشکلات بسیار زیاد است و این ایستگاه ها با کمبودهای بسیاری مواجه است، برای مثال لباس این همکاران کیفیت پایینی دارد.

وی افزود: غیر قابل قبول است در ایستگاهی که نیازمند حضور ۱۴ نیرو است، ۶ نفر حضور داشته باشد و این افراد هم به صورت شیفتی نگهبانی داده و با این وضعیت به ماموریت اعزام شوند. باید آقازاده های استخدام شده در شهرداری را برای نگهبانی به این ایستگاه ها بفرستیم.

وی با بیان اینکه راندمان کاری در این ایستگاه‌ها کاهش یافته است گفت: ماشین‌آلات آتش‌نشانی قدیمی و فرسوده است که همین امر آتش‌نشانان را گرفتار می‌کند.

رئیس شورای شهر تبریز ادامه داد: باتوجه به اینکه هشتم مهر ماه روز ناشنوایان است، خواهشمندیم کارت منزلتی برای استفاده در قطار شهری و اتوبوس برای این افراد در نظر گرفته شود.

وی افزود: ۱۶ آذر سال گذشته شورای پنجم مصوبه‌ای در خصوص نابینایان داشته است که بر اساس این مصوبه می‌بایست در بخش حمل و نقل عمومی از این افراد هزینه‌ ای دریافت نشود که خواهشمندیم در این مورد نیز مساعدت شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  در خصوص روند امضا حکم شهردار تبریز گفت: آقای رنجبر شهردار همه اعضای شورا و تمام تبریز است و ما نسبت به او متعصب هستیم و هرکس و هر گروهی بخواهد در این مسیر سنگ‌اندازی کند اقدام نادرستی است.

برگی اضافه کرد: در ادغام سازمان فرهنگی – ورزشی حوزه‌های فرهنگ و ورزش آسیب بسیاری دیده‌اند، هرچه سریعتر مسئول تصفیه برای تعیین تکلیف سازمان های منحل شده یا ترکیب شده مشخص شود تا بیت المال ضایع نشود.

برگی همچنین در ادامه گفت: برادر من بخاطر اینکه بیکار است و من برای او کاری نکرده ام، با من قهر کرده است؛ لذا نباید برخی نور چشمی ها با سفارش آقایان وارد شهرداری شود.