پیمانکار جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب؛ قربانی جدید مدیریت شهین باهر
پیمانکار جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب؛ قربانی جدید مدیریت شهین باهر

پیمانکار جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب؛ قربانی جدید مدیریت شهین باهر ▫️شهردار تبریز بعد از گذشت دو روز از حادثه سگ‌کشی در جلسه شورا به موضوع واکنش نشان داد و در صحن علنی شورای اسلامی از لغو قرارداد پیمانکار متخلف خبر داد. ▫️وی همچنین به اقدامات انجام گرفته در خصوص ساماندهی سگ‌های بلاصاحب اشاره کرد و با […]

پیمانکار جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب؛ قربانی جدید مدیریت شهین باهر

▫️شهردار تبریز بعد از گذشت دو روز از حادثه سگ‌کشی در جلسه شورا به موضوع واکنش نشان داد و در صحن علنی شورای اسلامی از لغو قرارداد پیمانکار متخلف خبر داد.

▫️وی همچنین به اقدامات انجام گرفته در خصوص ساماندهی سگ‌های بلاصاحب اشاره کرد و با بیان اینکه در تبریز، مجموعه‌ای حاشیه‌سازی می‌کند، توپ را به میدان حاشیه‌سازان انداخت و افرادی که در این صحنه نقش داشته‌اند را تهدید به برخورد نمود.

▫️همانطور که از قبل هم پیش‌بینی می‌شد، آقای باهر این بار نیز به جای اینکه مسئولیت اشتباهات مجموعه تحت مدیریت خودش را برعهده بگیرد، همه قصورات را گردن پیمانکار انداخت در حالی که پیمانکار فقط یک مجریست و نمی‌تواند اقدامی فراتر از بندهای قرارداد انجام دهد، مگر اینکه نظارت کافی به عملکرد پیمانکاران صورت نگیرد که در آنصورت هم مقصر خود آقای شهردار و مدیرانش خواهند بود نه پیمانکار.

▫️در هر حال، ایکاش آقای شهردار به جای لغو قرارداد پیمانکاری که به بندها قرارداد عمل کرده، با کسانی برخورد می‌کرد که چنین قراردادی را بسته بودند و یا بر اجرای صحیح قرارداد، نظارت کافی نداشته‌اند.

البته پس از سخنان شهردار و مقصر خطاب کردن پیمانکار، در فضای مجازی چالش استیضاح شهردار تبریز به را افتاد و هشتک #استیضاح_شهردار ترند شد.