تجلیل شهردار تبریز از بلاگر اینستاگرامی
تجلیل شهردار تبریز از بلاگر اینستاگرامی
تجلیل روز گذشته شهردار تبریز از یک بلاگر اینستاگرامی که در زمینه غذا و رستوران‌داری فعالیت می‌کند باعث دودستگی بین کاربران فضای مجازی شده است.

بوراپرس؛ تجلیل روز گذشته شهردار تبریز از یک بلاگر اینستاگرامی که در زمینه غذا و رستوران‌داری فعالیت می‌کند باعث دودستگی بین کاربران فضای مجازی شده است.

عده‌ای معتقدند جایگاه و شان شهردار تبریز باید حفظ شود و ایرج شهین باهر نباید هر اینفلوئنسری را که نهایتا چند پست اینستاگرامی در مورد تبریز منتشر خواهد کرد، به کاخ شهرداری دعوت و از او تجلیل کند.

در مقابل عده‌ای معتقدند این کار شهردار تبریز جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری تبریز جالب و درخور توجه است.

باید توجه داشت؛ دعوت از اینفلوئنسرهای اینستاگرامی جهت معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری یک شهر یا منطقه از روش‌های نوین تبلیغاتی در صنعت توریسم است.

این نوع دعوت‌ها در همه جای جهان، به صورت یک پروژه گردشگری تعریف می‌شود و اینفلوئنسرهایی مشخصی که در زمینه صنعت گردشگری و غذا فعال هستند به شهر یا منطقه موردنظر دعوت می‌شوند و آن‌ها در مدتی که در شهر میزبان حضور دارند با انتشار زیبایی‌های آن شهر در صفحه شخصی خود موجبات آشنایی مخاطبان میلیونی خود با شهر میزبان می‌شود.

اما اینکه شهردار یک شهر خبر آمدن یک بلاگر اینستاگرامی را بشنود و فورا او را برای تجلیل دعوت کند و چند عکس یادگاری هم بگیرد، بیشتر شبیه این است که شهردار قصد تبلیغ خود را دارد نه شهرش!