مسعود پزشکیان سیاستمدار محبوب ترک زبانان کاندیدای احتمالی جریان اصلاحات برای ۱۴۰۰
مسعود پزشکیان سیاستمدار محبوب ترک زبانان کاندیدای احتمالی جریان اصلاحات برای ۱۴۰۰

برگ برنده اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰؛ ظریف،عارف، مطهری، جهانگیری یا ….؟/محسن هاشمی پا جای پای پدر می‌گذارد؟ /مسعود پزشکیان، سیاستمدار محبوب ترک زبانان هم یک کاندیدای احتمالی دیگر جریان اصلاحات برای ۱۴۰۰ است ۱۴۰۰ برای اصلاح طلبان سرنوشت ساز است، یا سورپرایز انتخابات می شوند و کاندیدایی رو می کنند که برگ برنده شان در انتخابات […]

برگ برنده اصلاح‌طلبان در ۱۴۰۰؛ ظریف،عارف، مطهری، جهانگیری یا ….؟/محسن هاشمی پا جای پای پدر می‌گذارد؟ /مسعود پزشکیان، سیاستمدار محبوب ترک زبانان هم یک کاندیدای احتمالی دیگر جریان اصلاحات برای ۱۴۰۰ است ۱۴۰۰ برای اصلاح طلبان سرنوشت ساز است، یا سورپرایز انتخابات می شوند و کاندیدایی رو می کنند که برگ برنده شان در انتخابات شود یا باید سنگری دیگر را هم به رقیب واگذار کنند.

عارف گرچه خود را کاندیدای اصلی اصلاح طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ می‌بیند اما عملکردش در مجلس او را زیر تیغ بدنه رأی این جریان برده است.

اسحاق جهانگیری گرچه از انتخابات ۹۶ به نفع روحانی کنار رفت اما از همان زمان کاندیدای بالقوه این جریان برای ۱۴۰۰ شد. او چهره ای معتبر در میان اصلاح‌طلبان و اعتدالیون است.

ظریف تاکید دارد ۱۴۰۰ یا در منزل است یا دانشگاه اما اصلاح طلبان علاقه زیادی به فرستادن او به میدان انتخابات ریاست جمهوری دارند. .
محسن هاشمی از دوره قبل یک کاندیدای بالقوه و جوان جریان اصلاحات برای پست ریاست جمهوری بود و همچنان در میان گمانه ها نامش مطرح است

در میان کاندیداهای احتمالی اصلاح طلبان برای ۱۴۰۰ نام علی مطهری هم به چشم می خورد.گرچه راهش برای تایید صلاحیت گرفتن از شورای نگهبان طولانی و سخت است.

زمزمه ها می گویند صادق خرازی علاقمند به کاندیداتوری است اما بعید است اصلاح طلبان حامی کاندیداتوری او باشند

مسعود پزشکیان، سیاستمدار محبوب ترک زبانان هم یک کاندیدای احتمالی دیگر جریان اصلاحات برای ۱۴۰۰ است./خبرآنلاین