۱۳۶۱مبتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی تا ۹ فروردین
۱۳۶۱مبتلا به کرونا در آذربایجان‌شرقی تا ۹ فروردین

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز آخرین آمار مبتلایان به کرونا را در آذربایجان شرقی تشریح کرد و گفت: کرونا در آذربایجان شرقی از ابتدا تاکنون ۱۳۰ فوتی و ۱۳۶۱ مبتلا داشته است. روزبه رجایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، آخرین آمار مبتلایان به کرونا را در آذربایجان شرقی تشریح کرد و اظهارداشت: کرونا در آذربایجان شرقی از ابتدا […]

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز آخرین آمار مبتلایان به کرونا را در آذربایجان شرقی تشریح کرد و گفت: کرونا در آذربایجان شرقی از ابتدا تاکنون ۱۳۰ فوتی و ۱۳۶۱ مبتلا داشته است.

روزبه رجایی در گفت‌وگو با خبرنگاران، آخرین آمار مبتلایان به کرونا را در آذربایجان شرقی تشریح کرد و اظهارداشت: کرونا در آذربایجان شرقی از ابتدا تاکنون ۱۳۰ فوتی و ۱۳۶۱ مبتلا داشته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته، نتیجه تست ۸۹ نفر کرونایی مثبت اعلام شده است، گفت: مجموع مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در آذربایجان ‌شرقی به یک هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

وی با بیان اینکه از ثبت ۱۰ مورد فوتی جدید ناشی از ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و افزود: شمار جان باختگان کرونایی در استان به ۱۳۰ نفر افزایش یافت.

رجایی، محلات آلوده و دارای مبتلای زیاد را برشمرد و خاطرنشان کرد: محلات قراملک، مارالان، ولیعصر، سردرود، یکه دکان و بهشتی به ترتیب آلوده‌ترین محلات تبریز به ویروس کرونا هستند.