اجرای قانون، سرلوحه ماست
اجرای قانون، سرلوحه ماست

شهردار کلانشهر تبریز گفت: گزارشی از کتک‌کاری در مناطق دریافت نکرده‌ایم.

مهندس ایرج شهین‌باهر در جلسه علنی امروز شورای شهر با اشاره به کیفیت نامناسب آسفالت تبریز از سال‌های گذشته افزود: با توجه به نامناسب بودن آسفالت شهر، تمامی آسفالت سطح شهر را تخریب و مجددا آسفالت ریزی کرده ایم.

وی ادامه داد: در شرایطی که بسیاری از شهرداری‌های کشور در تامین آسفالت و قیر، مشکل دارند، روزانه بیش از یک هزار و ۳۰۰ تن آسفالت باکیفیت در سطح شهر تبریز توزیع می‌شود.

وی با اشاره به عدم پرداخت بدهی‌های شهرداری توسط شرکت آب و فاضلاب از محل حفاری ها ابراز کرد: شهرداری به خاطر احترام به شهروندان و پرهیز از ایجاد هرگونه مشکل، وظایف خود را به درستی انجام می‌دهد.

شهردار کلانشهر تبریز در واکنش به انتقاد یکی از اعضای شورا در مورد پروژه میدان آذربایجان تصریح کرد: انتظار دارم کمیسیون عمران و کمیسیون تحقیق و نظارت شورای اسلامی، بررسی های لازم را در این زمینه انجام داده و گزارش به دست آمده را اعلام کند.

شهین باهر در بخشی از سخنان خود از تصمیم شهرداری برای تملک یک منطقه و جابجایی‌های مورد نیاز در باغ گلستان خبر داد.

وی ابراز کرد: تاکنون گزارشی از کتک کاری شهرداران مناطق با زیردستان خود به ما واصل نشده و در صورت صحت موضوع، با متخلفین برخورد می کنم.

اجرای قانون، ضرورت ارتباط اعضای شورا با برخی ادارات دولتی و تلاش برای رفع مشکلات و… از دیگر موضوعاتی بود که شهرداری کلانشهر تبریز در جلسه امروز به آن ها اشاره کرد.